مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» سيمين دانشور «فصل آخر» را نوشت

 

 

سيمين دانشور، نويسنده «غروب جلال» و همسر جلال آل‌احمد هم غروب كرد. بانوي داستان‌نويس كشورمان روز پنجشنبه ۱۸ اسفند در سن ۹۰ سالگي درگذشت و مراسم تشييع پيكر او صبح فردا از مقابل تالار وحدت برگزار مي‌شود.
غلامعلي حدادعادل، رئيس‌فرهنگستان زبان و ادب فارسي، بهمن دري معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، ضياء موحد نويسنده و پژوهشگر، محسن مومني‌شريف رئيس حوزه هنري، علي دهباشي مدير مسوول و سردبير نشريه «بخارا» و جمعي ديگر از نويسندگان و اهالي قلم ضايعه از دست دادن بانوي داستان‌نويس ايران را تسليت گفتند.

غلامعلي حدادعادل، رئيس فرهنگستان زبان و ادب فارسي و رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در پيامي فقدان اين بانوي هنرشناس و اديب دانشمند را به جامعه ادبي و اهل علم و فرهنگ در جمهوري اسلامي ايران تسليت گفت و سيمين دانشور، نويسنده و مترجم شهير را نخستين زن ايراني دانست كه به صورتي حرفه‌اي در زبان فارسي داستان نوشته است.

بهمن دري، معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در پيامش دانشور را يكي از نويسندگان بحق كشور دانست و گفت خانم سيمين دانشور بحق يكي از نويسندگان و داستان‌نويسان تاثيرگذار بر ادبيات دوران معاصر بود و همچون همسرش جلال آل‌احمد، گام‌هاي بلندي در راه فرهنگ و ادبيات اين مرز و بوم برداشت. پيوستن اين بانوي داستان‌نويس به همسرش جلال، جامعه فرهنگي ايران را به سوگ نشاند.

همچنين انجمن قلم ايران طي بيانيه‌اي درگذشت بانوي داستان‌نويس ايراني، همسر زنده‌ياد جلال‌آل احمد را به جامعه ادبي ميهن اسلامي تسليت گفت و تصريح كرد: «سووشون» اثر ماندگار در ادبيات اين مرز و بوم است كه ياد و خاطره سيمين دانشور را زنده نگاه خواهد داشت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:سيمين دانشور, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب